Διαφορές του APA 7 με την προηγούμενη έκδοση του APA 6

Έχουμε συγκεντρώσει τις πιο αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ του βιβλιογραφικού συστήματος APA 7 και της προηγούμενης έκδοσης (APA 6). Αυτή η σύγκριση θα σας βοηθήσει να προσαρμοστείτε γρήγορα στις αλλαγές σε περίπτωση που γνωρίζατε και χρησιμοποιούσατε την έκδοση 6 έως τώρα.

 

Η τοποθεσία έκδοσης δεν συμπεριλαμβάνεται πλέον στην αναφορά.

APA 6: Covey, S. R. (2013). The 7 habits of highly effective people: Powerful lessons in personal change. New York, NY: Simon & Schuster.

APA 7: Covey, S. R. (2013). The 7 habits of highly effective people: Powerful lessons in personal change. Simon & Schuster.

 

Στις ενδοκειμενικές παραπομπές, για έργα με τρείς ή περισσότερους συγγραφείς συντομεύεται πλέον από την πρώτη κιόλας αναφορά. Συμπεριλαμβάνουμε τώρα το όνομα μόνο του πρώτου συγγραφέα συνοδευόμενο από το ‘’et al.’’ ή ‘’και συν.’’

APA 6: (Taylor, Kotler, Johnson, & Parker, 2018) ή Taylor, Kotler, Johnson, & Parker (2018)

APA 7: (Taylor et al., 2018) ή Taylor et al. (2018)

 

Τα επώνυμα και τα αρχικά για έως και 20 συγγραφείς (αντί για 7) θα πρέπει να παρέχονται όλα πλέον στην καταχώρηση αναφοράς στον κατάλογο.

APA 6: Smith, J. D., Khan, V., Zhang, H., Williams, T., Garcia, J., Sato, Y., . . . Laurence, D. (2017). An introduction to quantitative analysis in finance. Houghton.

  • Σε αυτή την έκδοση χρησιμοποιείται το ‘’…’’ ως αντικατάσταση όλων των υπόλοιπων συγγραφέων μεταξύ του έκτου και του τελευταίου (δεν αναφέρονται περισσότεροι από επτά συγγραφείς).
  • Αν οι συγγραφείς είναι 6 ή 7 τότε αναφέρονται όλα τα ονόματά τους στον κατάλογο.
  • Ενδοκειμενικά αναφέρονται ως εξής: (McDuff et al., 2017) ή McDuff et al. (2017).

APA 7: McDuff, C., Smith, J., Kensington, K., Jones, S., Coughlan, S., Bortolin, L., Witte, M., Scott, A., Newport, A., Jensen, K., Wutzler, J., van Staden, I., McLean, J., Bergsma, G., Dowman, B., Petrie, K., Higgens, D., McCloud, R., Jessop, L., …Duncan, P. (2017). An introduction to quantitative analysis in finance. Houghton.

  • Περιλαμβάνονται τα επώνυμα και τα αρχικά έως και 20 συγγραφέων στη λίστα αναφοράς. Για έργα με περισσότερους από 21 συγγραφείς, χρησιμοποιήστε μια έλλειψη ‘’…’’ μεταξύ του 19ου και του τελικού συγγραφέα. Δεν πρέπει να υπάρχουν περισσότερα από 20 ονόματα.
  • Ενδοκειμενικά αναφέρονται ως εξής: (McDuff et al., 2017) ή McDuff et al. (2017).

 

Τα DOI έχουν τη ίδια μορφή με τα URL. Η ετικέτα "DOI:" δεν είναι πλέον απαραίτητη.

APA 6: Gelkopf, M., Ryan, P., Cotton, S., & Berger, R. (2008). The impact of “training the trainers” for helping tsunami-survivor children on Sri Lankan disaster volunteer workers. International Journal of Stress Management, 15(2), 117-135. doi:10.1037/1072-5245.15.2.117

APA7: Smith, J. D. (2009). Research ethics in New Zealand: A student guide. https://doi.org/10.1000/182

 

Οι διευθύνσεις URL δεν προηγούνται πλέον από την επιλογή "Ανακτήθηκε από", εκτός εάν απαιτείται ημερομηνία ανάκτησης. Περιλαμβάνεται το όνομα του ιστότοπου (εκτός αν είναι το ίδιο με τον συντάκτη).

APA 6: Streefkerk, R. (2019, October 11). APA 7th edition: The most notable changes [Blog post]. Retrieved from https://www.sbs-studies.gr/diafores-apa-7-me-apa-6

APA 7: Streefkerk, R. (2019, October 11). APA 7th edition: The most notable changes. Scribbr. https://www.sbs-studies.gr/diafores-apa-7-me-apa-6

 

Η 7η έκδοση παραλείπει τη μορφή e-book, την πλατφόρμα ή τη συσκευή (π.χ. Kindle), αλλά περιλαμβάνει τον εκδότη.

APA 6: Roach, M. (2010). Packing for Mars: The curious science of life in the void [Kindle version]. Retrieved from http://www.amazon.com

APA 7: Forsyth, D. (2018). Probability and statistics for computer science. Springer Publishing Company. https://www.springer.com/gp/book/9783319644097


 

ptyxiakes ergasies sbs studies foititiko frontistirio

Όλες μας οι υπηρεσίες έχουν σχεδιαστεί ώστε να προάγουν τη μάθηση και να ενισχύσουν τις γνώσεις των φοιτητών. Με εμπειρία 10+ ετών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μπορούμε να εγγυηθούμε για το αποτέλεσμα της δουλειάς μας. Δείτε τα σχόλια των πελατών μας και τα βραβεία μας. Με βάση την πελατο-κεντρική μας πολιτική, κάθε απόφαση που λαμβάνουμε έχει σαν στόχο την καλύτερη ποιότητα και την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Βραβείο αριστείας, ποιότητας και εξυπηρέτησης για τις εκπαιδευτικές μας υπηρεσίες:

sbs studies awards 2020 banner

Δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα ασφαλή! Τα στοιχεία που ζητάει το SBS Studies ΔΕΝ μοιράζονται με κανέναν και η συλλογή τους έχει σαν μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Τα στοιχεία σας μεταφέρονται με ασφάλεια μέσω HTTPS όπως μπορείτε να δείτε και στην γραμμή διεύθυνσης μαζί με το χαρακτηριστικό εικονίδιο-λουκέτο.

https ssl asfaleia

Η χρήση του SBS Studies και όλων των υπηρεσιών είναι σε πλήρη συμμόρφωση με τα εκπαιδευτικά πρότυπα και δεν παραβιάζει κανέναν από τους διακηρυχθέντες εκπαιδευτικούς κανονισμούς εφόσον τηρούνται οι όροι και οι κανόνες καλής χρήσης των υπηρεσιών. Όλες οι υπηρεσίες μας αφορούν εκπαίδευση εξ'αποστάσεως, κυρίως ατομική. Τα μαθήματα χρώνονται με την ώρα και όλα τα παραγόμενα προσφέρονται αυστηρά και μόνο για ερευνητικούς σκοπούς και προσωπική χρήση. Όλοι οι χρήστες οφείλουν να σεβαστούν τους όρους χρήσης και τους όρους καλής χρήστης των υπηρεσιών. Το φροντιστήριο λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος για να φέρει σε επικοινωνία τους φοιτητές που αναζητούν μαθήματα με τους καθηγητές, γνώστες των αντικειμένων.

DMCA.com Protection Status